04/10/2018
Hyundai Motor утримує лідерські позиції в рейтингу Interbrand четвертий рік поспіль
Впродовж останніх чотирьох років Hyundai Motor незмінно входить до числа лідерів рейтингу 40 світових брендів, який складає Interbrand, провідне консалтингове агентство в галузі брендингу. У 2018 році компанія зайняла 36-е місце в рейтингу найбільш цінних світових брендів, незважаючи на складні економічні умови на багатьох світових ринках. Ринкова вартість бренду Hyundai зросла до 13,535 млрд. доларів - це на 3% більше, ніж у попередньому році.
"Hyundai Motor - інноваційний і креативний бренд, ми зосереджені на безперервній розробці і впровадженні нових функцій безпеки, комунікацій та допомоги водієві, які покупці очікують побачити в наших автомобілях. Нам приємно спостерігати за тим, як цінність бренду Hyundai зростає рік за роком. Останні розробки в автомобільній промисловості, такі як електрифікація легкових і вантажних транспортних засобів, автономне водіння і розвиток сегменту "розумних" автомобілів, надають великих можливостей Hyundai закріпитися на лідерських позиціях у майбутньому глобальної мобільності», - заявив Вон Хонг Чо, директор по маркетингу компанії Hyundai Motor.
У світовому автомобільному рейтингу Interbrand 2018 року Hyundai Motor продовжує утримувати 6 місце, багато в чому завдячуючи постійному показовому зростанню провідного автомобілебудівного виробника Південної Кореї - за період з 2005 по 2018 роки ринкова вартість бренду збільшилася у чотири рази, з 3,5 млрд. до 13, 5 млрд . доларів.
"Стійке зростання ринкової вартості бренду Hyundai - результат інвестицій компанії в проекти "Майбутньої мобільності". Випуск моделі водневого кросовера NEXO, виведення на ринок суббренду високопродуктивних автомобілів N демонструють високий рівень технологічних можливостей компанії. Hyundai відноситься до брендів, які неухильно дотримуються своєї філософії та швидко реагують на зміни ринку, що сприяє подальшому підвищенню цінності їхнього бізнесу", - сказав Майк Роча, директор по оцінці світових брендів компанії Interbrand.
Позиції Hyundai Motor в рейтингу Interbrand за останні десять років*
Рік | Загальний рейтинг | Вартість бренду ($ млрд.) |
2018 | 36 | 13.5 |
2017 | 35 | 13.2 |
2016 | 35 | 12.5 |
2015 | 39 | 11.3 |
2014 | 40 | 10.4 |
2013 | 43 | 9.0 |
2012 | 53 | 7.5 |
2011 | 61 | 6.0 |
2010 | 65 | 5.0 |
2009 | 69 | 4.6 |
TOP-10 автомобільних брендів 2018 року за версією Interbrand**
Місце | Компанія | Вартість бренду ($ млрд.) |
1 | Toyota | 53.4 |
2 | Mercedes-Benz | 48.6 |
3 | BMW | 41.0 |
4 | Honda | 23.6 |
5 | Ford | 13.9 |
6 | Hyundai Motor | 13.5 |
7 | Nissan | 12.21 |
8 | Volkswagen | 12.20 |
9 | Audi | 12.1 |
10 | Porsche | 10.7 |
*/** Рейтинг Interbrand заснований на фінансових показниках компанії разом з маркетінговими активностями. Він також відображає потенційний прибуток кожного бренду.