Глобальна дистриб'юторська конференція
Hyundai Motor Company.

10-13 травня 2017 року в Сеулі (Південна Корея) відбулася Глобальна дистриб'юторська
конференція Hyundai Motor Company.

Під час конференції були підведені підсумки 2016 року і нагороджені кращі компанії-
дистриб'ютори, які домоглися видатних результатів в своєму регіоні.


Столиця Південної Кореї не випадково була обрана місцем проведення Глобальної
дистриб'юторської конференції Hyundai Motor Company.

Саме тут 50 років тому була заснована компанія Hyundai, яка сьогодні є найбільшим
південнокорейським автовиробником і входить в п'ятірку найбільших автомобільних
брендів світу.

Дистриб'юторська конференція, учасниками якої стали 284 представника з 132 країн
світу, де знаходяться дочірні і дистриб'юторські компанії Hyundai Motor Company, проходила
під гаслом «50 років і більше».


Під час конференції відбулася урочиста церемонія нагородження кращих компаній-
дистриб'юторів в своєму регіоні.

Компанія «Хюндай Мотор Україна» удостоїлася нагороди «2016 Regional Excellence» як
найефективніший дистриб'ютор в своєму регіоні - CIS & Eastern Europe.
Складовою цього успіху стали високі результати, яких вдалося досягти компанії на
вітчизняному ринку.




В Україні в 2016 році компанією було продано 3 366 автомобілів бренду, що на 24.76% більше,
ніж у 2015 році. Частка ринку Hyundai склала 5.22%.

Самою популярною моделлю Hyundai на українському ринку став кросовер
Tucson - 1 140 шт.,
А ще одна модель бренду, позашляховик Santa Fe, стала лідером продажів в
сегменті D-SUV (651 шт.).

«Ця нагорода стала доказом лідерських позицій компанії «Хюндай Мотор Україна»
в регіоні і винагородою за ті зусилля, які дистриб'ютор спільно з офіційними дилерами
марки докладає для популяризації бренду Hyundai.

Незважаючи на складну економічну ситуацію, яка склалася в Україні за останні роки,
ми намагаємося зробити все, щоб наші покупці мали можливість придбати сучасні, якісні,
безпечні та комфортні автомобілі, які створені відповідно до нової філософії
Hyundai - Modern Premium.



І ми вдячні покупцям, які віддають перевагу нашим автомобілям - без них цей успіх був би
неможливий.

Ми ж будемо і надалі робити все, щоб задовольнити запити наших клієнтів і виправдати
надану нам високу довіру », - коментує подію Генеральний директор «Хюндай Мотор Україна»
Ігор Гладковський.

 

Під час Глобальної дистриб'юторської конференції керівництво Hyundai Motor Company
оголосило про намір стати «автомобільною маркою топ-рівня», надаючи «найвищу цінність»
своїм клієнтам по всьому світу.

Також компанія підтвердила своє прагнення завоювати вдячність європейських покупців,
ставши азіатським брендом №1 на автомобільному ринку Європи до 2020 року.