19 жовтня 2015

Кореспондент AUTO-Consulting перевірив можливості третього покоління Hyundai Tucson не тільки на трасі, в місті і за містом. Тести на спеціальному полігоні, де можна було відносно безпечно «відірватися по повній програмі», дали зрозуміти наскільки новий Tucson швидкісний, позашляховий і преміальний.

Hyundai tucson 04

Пару років тому в Hyundai оголосили, що тимчасово припиняють нарощування обсягів продажів своїх автомобілів у світі. Замість цього, компанія зосередить зусилля на просування моделей Hyundai преміальний сегмент. Тоді дуже багато поставилися до цієї заяви, м'яко кажучи, скептично, маючи на увазі, що всі рвуться в преміум і скоро доступні масові авто стануть дефіцитом. Або будуть виключно китайськими. Але, як показує час, обидва цих припущення не підтвердилися. І китайці подорожчали, і Hyundai не відмовився від масових моделей. А похід компанії в преміальні сфери відбувся не для того, щоб конкурувати там з визнаними грандами, а щоб знайти в преміумі ті рішення, які можна буде адаптувати і застосувати на масових моделях.

Hyundai tucson 28

Головні моменти, яких не видно з першого погляду

Про деякі з основних відмінностей нового Hyundai Tucson ми вже розповідали. Одне з головних достоїнств і відмінностей третього покоління Hyundai Tucson від попередніх (і особливо - від першого) поколінь, видно відразу. Це - дизайн. Новий Tucson гарний. Настільки, що його легко сплутати зі старшим по класу Santa Fe. Тим більше, що і сам Tucson став більше. Він ширше і довше попереднього. А ще новий Hyundai Tucson однозначно став соліднішим. Він побудований на абсолютно новій платформі і довжина Tucson тепер - 4475 мм, ширина - 1850 мм, висота - 1,645 мм. А колісна база виросла до 2670 мм. Це видно зовні. А те, що просторіше став салон - добре видно всередині. Завдяки виросла колісній базі кореспондент AUTO-Consulting спокійно сидів ззаду за налаштованим під себе водійським кріслом. Над головою при зрості 185 см місця теж було багато. І багажник не маленький. Він має об'єм 513 л. До слова, про преміумі. Привід багажних дверей в Tucson - електричний. А мотор запускається кнопкою start.

Hyundai tucson 06

Пластик в салоні, на відміну від нової «моди» багатьох європейських виробників м'який в Tucson скрізь - і спереду, і ззаду. І не просто м'який, а якісний, приємний.

Не видно зовні, але добре відчуваються під час руху нові електронні помічники, встановлені в Tucson. В більшості своїй, багато з них ми звикли зустрічати в автомобілях вищих класів. Це, наприклад, - система автоматичного гальмування, контроль мертвих зон на смузі руху, система розумною парковки і розумний багажник, який відкривається без допомоги рук. А також - регулювання нахилу спинок задніх сидінь і навіть - їх вентиляція (опція).

Hyundai tucson 15

Причому, як показала їзда, система контролю смуги руху в Tucson активна. Вона не тільки попереджає про її (смуги) зміні, але і делікатно намагається повернути автомобіль в свій ряд. Таке подруливание спочатку дивує водія.

Добре і коректно працює навігація. Практично не "тупить" і знає всі путівці. У всякому разі, - сербські. Єдиний недолік - на екрані навігатора немає знаків обмеження швидкості. А плюс в тому, що на екрані Tucson була навігація з підключеного до бортового комп'ютера телефону. Тому, власники Tucson зможуть підключати свої смартфони з будь-якими картами і з будь-якою програмою навігації, яка їм подобається.

Обіцяної корейцями поліпшеною шумоізоляції салону - теж зовні не видно. Але під час руху її наявність радує вуха. Шум в салон починає проникати тільки після того, як мотор розкручується до 3000 об / хв. Щоб розкрутити 2-літровий 186-сильний дизель, на якому ми їхали до таких обертів, треба дуже сильно тиснути на газ. Адже здається, що автомобіль сам їде навіть, коли прибираєш ногу з педалі акселератора. Ще б пак - крутний момент 400 Нм. Та й взагалі, коли заводиш мотор, не зрозуміло, що під капотом дизель. І ці відчуття не залежать від КПП. Не важливо - 6-ст механіка або 6-ст автомат.

Підвіска у нового Tucson - пружна і приємна. У Сербії дороги майже такі, як в Україні (іноді трохи краще). Тому, на нашому латати асфальті, їзда на Hyundai Tucson швидше за все не розчарує.

Тепер в моторній лінійці Tucson пропонується 5 силових агрегатів. 3 бензинових і 2 дизельних потужністю від 115 до 186 к.с. Привід - передній або повний 4х4 і навіть з міжосьовий електронним блокуванням. У даний момент доступні такі варіанти: 1.6-літровий бензиновий GDI потужністю 132 к.с.з 6-ст МКПП і переднім приводом; 1,6-літровий бензиновий турбований T-GDI потужністю 175 к.с. з 6-ст МКПП або 7-ст DCT з двома зчепленнями, привід - передній або повний; 1.7-літровий дизель потужністю 115 к.с. з 6-ст МКПП і переднім приводом; 2,0-літровий дизель потужністю 136 к.с. з 6-ст МКПП або 6-ст АКПП, привід - повний або передній; 2.0-літровий дизель потужністю 186 к.с. з 6-ст МКПП або 6-ст АКПП і повним приводом.

Hyundai tucson 12

Кореспондент AUTO-Consulting проїхав на трьох силових агрегатах: 1,6-літровому бензиновому з 6-ст МКПП і 4х4, 1,7-літровому дизельному з 6-ст МКПП і переднім приводом і на 2-літровому дизелі з 6-ст АКПП, 6-ст МКПП і 4х4. Забігаючи вперед можна сказати, що жоден з моторів не розчарував. І вибір силового агрегату залежить від того, чого ви хочете від автомобіля і скільки можете на нього витратити.

Цього теж не видно з першого погляду, але кузов нового Hyundai Tucson став на 33% жорсткіше. Що вдалося перевірити на практиці. Ні, не відправивши Tucson в стовп. На тестовому полігоні Navak (між іншим, належить Національній сербської водійських академії) недалеко від Врдніка, кореспондент AUTO-Consulting вивісив одне з коліс кросовера. І пасажирська, та багажна двері в такому положенні легко відкривалися і закривалися.

Hyundai tucson 13

Тестовий полігон Navak

Тестовий полігон Navak недалеко від Врдніка - був подарунком. Тут, на закритому 3-кілометровому треку можна було протестувати Tucson не тільки на швидкість, стійкість і керованість, а й на економічність і позашляхові здібності.

Керованість і стійкість перевіряли класичним способом. На Tucson треба було проїхати змійку на швидкості 70 км / ч. Потім - зробити переставку без гальмування на 80 км / ч. І на десерт - переставку з гальмуванням на 90 км / ч. Все це кросовер виконує без напруги і зайвих нервів водія. Для кросовера - дуже добре.

Пружна підвіска не дає лякаючих кренів, навіть коли в швидкісний поворот заходиш з вереском шин. «Музика» цього вереску супроводжувала всі кілька годин, які кореспондент AUTO-Consulting провів на полігоні. Tucson проходить віражі граючи.

Hyundai tucson 16

Tucson так впевнено їде і добре слухається керма, що на треку постійно хотілося їхати швидше і швидше. Навіть швидше машини інструктора. Тому, часто спрацьовувала система, що сигналізує про занадто близькій відстані до впередіїдущей машини. Система розраховує дистанцію і швидкість руху. І краще, ніж водій (холодна електроніка все-таки) розуміє, коли це співвідношення може стати небезпечним. Хоча і дещо запізнюється - зовсім трохи.Дає драйверу можливість самому подумати (схаменутися).

Економічність перевіряли просто. Спершу тестовий ділянку проходили в режимі «спорт» і газ до упору. А потім - в режимі «нормал» на 70% втопленою педалі акселератора. Різниця в наявності: споживання бензину вийшло відповідно - 11 л / 100 км і 8,8 л / 100 км. Хоча, і 11 л / 100 км - зовсім не багато для 1,6 літрового бензинового мотора потужністю 177 к.с., коли мчиш на всі гроші.

Позашляхова смуга перешкод включала їзду по похилій площині. Там-то ми і вивішували колеса Tucson. Заїзд на круту гору, «перескоки» по горбкам і колодах. Нічого такого, де б дійсно знадобився повний привід. Тому, на думку кореспондента AUTO-Consulting, тим, хто не планує регулярно місити приміські бруду, можна обійтися і переднім приводом. Як мінімум, буде дешевше і сам автомобіль, і його обслуговування. І задоволення від їзди не постраждає.

Але головний висновок: Tucson цілком здатний дещо продемонструвати і на помірному бездоріжжі. І гідний називатися міським всюдиходом, для якого в мегаполісах непереборних перешкод практично немає. Для звання позашляховика Tucson не вистачає дорожнього просвіту. Як стало відомо кореспонденту AUTO-Consulting, він у корейської новинки - 172 мм.

Hyundai tucson 17

Швидкість і маневреність

На полігоні їздили хвацько, але розігнатися максимально було складно. Заважали круті повороти. На одному з них кореспондент AUTO-Consulting навіть вилетів на гравійну узбіччя (без жертв і руйнувань). Таким оманливе легким здавалося управління, що достатньо було на частку секунди відволіктися, щоб швидкість і закони фізики зробили свою справу. Тому, коли на прямик хорошого автобану представилася можливість втиснути педаль газу в підлогу, кореспондент AUTO-Consulting їй скористався. На третьому Tucson не страшно було їхати зі швидкістю 210 км / ч. Відмінний показник для сімейного кросовера, який цілком може називатися (у колі сім'ї) і сімейним спорткаром. До слова, ще раз про шумоізоляції: аеродинамічні шуми з'являються в салоні Tucson після 160 км / ч. А це - рівень Audi. не побоюся цього слова

Hyundai tucson 18

- Пощастило тобі, - сказав колега, - серпантин попався.

Дійсно, їхати по серпантину на Tucson було одне задоволення. Особливо з повним приводом. Він може навіть більше, ніж для бездоріжжя, стане в нагоді для точного проходження поворотів і на слизьких небезпечних ділянках.

Серпантини ми накручували на Tucson з 1,6-літровим турбованим бензиновим мотором потужністю 177 к.с., крутним моментом 265 Нм, 6-ст МКПП і повним приводом. Мотор - непоганий, але після 2-літрового дизеля хотілося трохи більше тяги. Їзда на 2-літровому дизелі і АКПП сподобається тим, кому до душі комфорт, а не спорт. Навіть у спортивному режимі Tucson їде динамічно, але комфортно. Без спортивного запалу. Не те, що на МКПП.Але, як вже було сказано, ні з «ручкою», ні з «автоматом» ви не зрозумієте по звуку в салоні, що це дизельний мотор.

Найслабший в гаммі моторів - 115-сильний 1,7-літровий дизельний мотор з 6-ст МКПП - це, мабуть, і самий бюджетний варіант. Для тих, хто не женеться за динамікою, а хоче просто економічно їздити на красивому комфортному кросовері і не мати проблем ні в місті, ні в передмісті. Таких людей, насправді, досить багато. І якщо підходити до Tucson з таких позицій - це відмінна пропозиція. На жаль, українські ціни поки не відомі.

Кросовер хороший не тільки на трасі. На вузьких вуличках сербських сіл, їхати на ньому не тісно. Габарити відчуваються добре, а 2 і ½ обертів керма дозволяють точно маневрувати. До слова, кермо може бути таким, як вам подобається: легше або погостріше. водій сам вибирає режим їзди - нормальний або спортивний. Під один з цих варіантів підлаштуються рульове управління, педаль газу, робота мотора і КПП.

Hyundai tucson 19

Успішна синергія

Новий Hyundai Tucson безсумнівно вартий уваги. І він його в Україні точно отримає. Особливо, якщо цей яскравий міський кросовер буде пропонуватися за розумною ціною. Тоді виникне ефект успішної синергії: міський позашляховик, сімейний спорткар і масовий преміум. І все це в одному автомобілі!

Третій Hyundai Tucson обіцяють привезти до нас до кінця року. Не так довго залишилося чекати, щоб все перевірити.

Київ-Белград-Врднік-Київ

Hyundai tucson 20

Hyundai tucson 21

Hyundai tucson 23

Hyundai tucson 27

Hyundai tucson 22

Hyundai tucson 25

Hyundai tucson 26

Hyundai tucson 28

Hyundai tucson 14

Hyundai tucson 13

Hyundai tucson 29

Hyundai tucson 30

Hyundai tucson 31

Hyundai tucson 32

 

Джерело інформації: http://www.autoconsulting.ua/article.php?sid=34543